...ຄວາມສຳພັນໃນທີ່ນີ້
ແມ່ນໝາຍເຖີງ ການພັວພັນກັບພາຍນອກອົງກອນ ກັບຄູ່ຮ່ວມງານ ທັ້ງພາກລັດ ພາກເອກະຊົນ
ພາກວິຊາການ ພາກອົງການສາກົນ ພາກອົງການຈັດຕັ້ງສັງຄົມ ພາກສະຖາບັນການສຶກສາ ພາກສາດສະໜາ
ແລະ ພາກສ່ວນອື່ນໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການເຮັດວຽກຂອງເຮົາ...ໂດຍການຮັບຮູ້ທົ່ວໄປ
ການສ້າງຄວາມສຳພັນທີ່ດີກັບພາກສ່ວນຕ່າງໆ ກໍຈະມີຄວາມແຕກຕ່າງກັນໄປ
ຂຶ້ນຢູ່ກັບວັດຖະນະທຳອົງກອນ ກົດລະບຽບຂອງອົງກອນ...
...ຄວາມສຳພັນຂອງອົງກອນສາມາດເບິ່ງໄດ້
3 ດ້ານ ແມ່ນ ຄວາມສຳພັນທົ່ວໄປ,
ຄວາມສຳພັນດ້ານການບໍລິການ, ແລະ ຄວາມສຳພັນດ້ານການແບ່ງປັນຂໍ້ມູນ...
...ດ້ານຄວາມສຳພັນທົ່ວໄປ
ເຮົາຈະເບິ່ງຢູ່ 3 ເລື່ອງ...ເລື່ອງທີ່ໜຶ່ງ ການແລກປ່ຽນ ແບ່ງປັນ
ເປົ້າໝາຍຂອງອົງກອນ ໝາຍຄວາມວ່າ ໄດ້ມີການແລກປ່ຽນຄຳຄິດເຫັນໜ້ອຍຫຼາຍເທົ່າໃດ ໃນເລື່ອງທິດທາງການເຮັດວຽກຂອງອົງກອນ,
ສິ່ງທີ່ອົງກອນຕ້ອງການບັນລຸ, ແນວທາງການເຮັດກິດຈະກຳ, ນອກຈາກນັ້ນເຮົາຍັງເບິ່ງວ່າ
ວິທີການທີ່ອົງກອນແລກປ່ຽນກັບຄູ່ຮ່ວມງານ ອົງກອນເຮັດແນວໃດ, ແນວໃດໄດ້ຜົນດີ
ແນວໃດກຳລັງພັດທະນາຢູ່...ເລື່ອງທີ່ສອງ ແມ່ນເລື່ອງການໃຫ້ຄຸນຄ່າກັບຄູ່ຮ່ວມງານຢ່າງເຕັມທີ່
ໝາຍເຖີງ ການໃຫ້ກຽດ, ການຍົກຍໍ, ການຊົມເຊີຍ ທັ້ງຕໍ່ໜ້າ ແລະ ລັບຫຼັງ. ໃນເລື່ອງນີ້ເຮົາຈະເບິ່ງວິທີການທີ່ອົງກອນໄດ້ນຳໃຊ້,
ແບບໃດທີ່ເຮັດໄດ້ດີ, ແບບໃດທີ່ກຳລັງພັດທະນາຢູ່...ເລື່ອງທີ່ສາມ ແມ່ນເລື່ອງການຍົກລະດັບຄວາມສຳພັນ
ໝາຍເຖີງ ການພັດທະນາຄວາມສຳພັນທີ່ມີຢູ່ໃຫ້ດີຂຶ້ນໄປ ເຊີ່ງເຮົາຈະເບິ່ງແນວຄິດ,
ລະດັບຂອງຄວາມສຳພັນທີ່ອົງກອນໄດ້ກຳນົດໄວ້, ຂະບວນການ, ວິທີການ ວ່າມີແນວໃດ ເຮັດແນວໃດ,
ຍ້ອນຫຍັງ...
...ຄວາມສຳພັນດ້ານການບໍລິການ ເປັນເລື່ອງທີ່ອົງກອນສົ່ງມອບການບໍລິການໃດໜຶ່ງໃຫ້ກັບຄູ່ຮ່ວມງານ,
ການບໍລິການສາມາດເປັນໄດ້ທັ້ງການສະໜັບສະໜູນດ້ານວິຊາການ, ດ້ານກຳລັງຄົນ, ຫຼື ສິນຄ້າທີ່ຈັບຕ້ອງໄດ້
ເຮົາເບິ່ງຢູ່ 3 ເລື່ອງ...ເລື່ອງທີ່ໜຶ່ງທີ່ເຮົາຈະເບິ່ງ ແມ່ນຂົງເຂດການໃຫ້ບໍລິການ
ແມ່ນ ມີແນວຄິດແນວໃດ, ຮູບແບບການໃຫ້ບໍລິການມີແນວໃດແດ່, ການບໍລິການສາມາດຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງຄູ່ຮ່ວມງານໄດ້ໜ້ອຍຫຼາຍເທົ່າໃດ...ເລື່ອງທີ່ສອງ
ຂີດຄວາມສາມາດໃນການໃຫ້ບໍລິການ ແນໃສ່ຄຸນນະພາບຂອງການໃຫ້ບໍລິການ,
ອົງກອນໄດ້ກຳນົດຄຸນນະພາບການໃຫ້ບໍລິການໄວ້ແນວໃດ,
ການພັດທະນາຄຸນນະພາບຂອງການບໍລິການເຮັດແນວໃດແດ່, ມີການກວດສອບຄຸນນະພາບແນວໃດແດ່...ເລື່ອງທີ່ສາມ
ການເຂົ້າເຖີງຄູ່ຮ່ວມງານ, ອົງກອນມີແນວຄິດແນວໃດ, ມີລະບົບການບັນທຶກຂໍ້ມູນແນວໃດ,
ໃຊ້ຮູບແບບການເຂົ້າເຖີງແນວໃດແດ່, ຮູບແບບໃດທີ່ໄດ້ຜົນດີ...
...ຄວາມສຳພັນດ້ານການແບ່ງປັນຂໍ້ມູນ ເປັນເລື່ອງການແບ່ງປັນຂໍ້ມູນຂ່າວສານໃຫ້ກັບຄູ່ຮ່ວມງານ
ເຮົາເບິ່ງຢູ່ 2 ເລື່ອງ...ເລື່ອງທີ່ໜຶ່ງ ແມ່ນການເກັບກຳຂໍ້ມູນ, ອົງກອນມີແນວຄິດແນວໃດ,
ຂະບວນການແລະວິທີການເກັບກຳຂໍ້ມູນເຮັດແນວໃດແດ່, ຜູ້ໃດກ່ຽວຂ້ອງແດ່ ໃນບົດບາດໃດ...ເລື່ອງທີ່ສອງ
ການນຳໃຊ້ຂໍ້ມູນ ມີວິທີການແລະຂະບວນການນຳໃຊ້ແນວໃດ, ເງື່ອນໄຂການນຳໃຊ້ຂໍ້ມູນ,
ມີຜູ້ໃດແດ່ທີ່ສາມາດເຂົ້າເຖີງຂໍ້ມູນ ແລະ ນຳໃຊ້ໄດ້...
...ພົບກັນຕອນຕໍ່ໄປໃນເລື່ອງ ການປະເມີນຄຸນນະພາບການບໍລິການ...😀
ຜູ້ສະໜັບສະໜຸນ “ການທຳຄວາມດີ” ຢ່າງເປັນທາງການ...
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น